jueves, 26 de agosto de 2010

22, 23 i 24 de juliol de 2010

22/07/2010

Avui dormim una mica més per descansar una mica de tota l’aventura d’ahir i ens ho prenem amb una mica de calma.

Sortim a les 10:00 h direcció PINZOLO on passegem i recordem la vegada que vàrem anar per la participació de l’Aida en la TOPOLINO a l’any 2003. Després anem a MADONNA DE CAMPIGGO, donem una volta pel poble i el seu carrer principal on comprem el bastó típic de cada viatge, ens estirem una mica a la gespa que hi ha davant del llac i ens mengem una potent amanida en el restaurant del llac.

Al tornar ens passem per les TERMES DE ROBBI, està tancat però a part d’això l’entrada val 50 €, robatori a mà armada, decidim no esperar donat que són molt petites i feia poc vàrem anar al Pirineu. Anem a descansar a un parc que hi ha a la vora de les termes.

Retornem a DIMARO i prenem un refresc a la terrassa de l’hotel, ja he dit al principi que aquest dia ens ho preníem en molta tranquil•litat.

Sopar també al restaurant del propietari del albergo, sí, aquell que bufava.

23/08/2010

Avui també sortim tard perquè es suposa que avui també és un dia de relax però ummmmmmmmmmmmmmmm!!!, hi ha uns núvols amenaçadors, perquè no marxem i avancem camí per demà?, l’endemà hem de fer molt kilòmetres, són les 10:00 h i podem deixar l’habitació abans de les 12:00 h, donem mitja volta i anem a l’hotel a recollir-ho tot, fer maletes i marxar.

Anem direcció CIS, després TRENTO i RIVA DEL GARDA, arribem a les 13:00 h a LIMONE on parem a descansar, prenem un refresc i passegem pel poble, molt turístic i car, les vistes del llac molt maques.

Sortim de LIMONE i ens agafa una turmenta que només ens dona temps a parar en un passadís cobert d’un restaurant tancat i abandonat, a l’estona, quan para de ploure, reiniciem la marxa i als 2 ó 3 kilòmetres també només ens dona temps per parar en un aparcament de la carretera d’un poble que es diu FASANO DI GARDONE RIVIERA on hi ha un restaurant que es diu TOURING on, sense altre opció ens quedem a dinar, plou i fa vent d’una manera bàrbara, para i es torna a posar, torna a parar i es torna a posar. Mengem molt bé un peix que es pesca al mateix llac, molt bo. Esperem que pari de ploure i continuem la marxa cap a l’autopista direcció VENEZIA i abans d’arribar a VERONA s’ha d’enllaçar un altre autopista direcció MODENA, després cap a BOLOGNA, sortim de l’autopista i busquem lloc per dormir, són les 20:00 h, parem a RIGHETTI, dutxa, sopar en el mateix albergo a base d’espaguetis i a dormir.

Sort que hem sortit abans perquè sinó no ens hagués donat temps de fer-ho tot en un dia.

24/08/2010

Esmorzem i marxem tranquils, ens queda poc per arribar a FLORÈNCIA, optem per no anar per l’autopista i ho fem per una carretera de corbes, un 50 Km i arribem a FLORÈNCIA aproximadament a les 12:00 h, al entrar li preguntem a un noi com arribar al hotel, ens diu que està complicat i lluny, ens indica que continuem recte fins a un punt i allà tornem a preguntar, així ho fem i li preguntem a un parell de nois que anaven a agafar una moto, després de dir que era molt complicat i que la zona era molt cèntrica i que hi havia molta circul•lació, decideixen acompanyar-nos ells mateixos i molt bé, ens han acompanyat fins a la porta de l’hotel, i això que no estàvem allà a prop, de no ser per ells jo crec que encara estaríem donant voltes per trobar l’hotel.

L’hotel es diu ARTI &HOTEL, està totalment al centre de FLORÈNCIA i està molt bé, és nou i té poques habitacions, ens indiquem com arribar al aparcament de l’hotel, bé, és una aparcament públic que té conveni amb l’hotel, la veritat és que no hi ha gaires aparcaments pel centre i ja vam buscar un hotel amb aparcament, ens cobren 15 €/dia, val la pena perquè els aparcament de motos al carrer són molt bruts, estan amuntonades i no sabem la seguretat que pot haver, bé, estem a Itàlia, seguretat no gaire.

Ens dutxem, ens canviem i anem a donar una volta pel “mercadillo” que hi ha per la zona centre i al buscar per dinar ens fiquem al mercat central (mercat de mercat de menjar) i veiem que hi ha una parada que venen menjar i al costat tenen unes taules per menjar, la pinta que fa és excel•lent i ens quedem a dinar allà sense cap dubte, mengem una amanida grega, macarrons al pesto i una plat de rosbeef, vi, aigua i pa,
sort que hem demanat un plat de cada perquè en posem amb abundància i tot exquisit, sobretot el rosbeef, i molt barat, 18 €. Ens recorda el viatge que vam fer amb el Juanma i la Julia a Costa Rica on vam fer el mateix al mercat de San José de Costa Rica i també ens va agradar molt.

Després de dinar seguim visitant FLORÈNCIA i anem de rebaixes, sí, de rebaixes, cosa rara que en Jordi estigui de viatge i no vagi de rebaixes. Mengem un gelat i anem a l’hotel, després de caminar tot el dia i la calor que fa, una dutxa ens anirà be.

Sopem a la PLAÇA DEL DUOMO en una pizzeria on venen pizzes a porcions i tenen unes taules al carrer, mentre veiem la gent i l’ambient.