jueves, 26 de agosto de 2010

14 i 15 de juliol de 2010

14/07/2010

Començament del viatge, sortida de casa a les 12:30 hores amb direcció al port de BCN, arribada al port i es comença l’embarcament a les 13:30 h, ens trobem unes quantes motos que van a fer diferent rutes per Itàlia o Europa i també moltes Harleys que van a una concentració de Harley Davidson que es fa a LUGANO el 16 i 17 de juliol.

Ens instal•lem al camarot i ens posem a prendre el sol en unes tumbones situades en la coberta del vaixell, la veritat es que fa molta calor i respecte a la piscina que diuen que hi ha al vaixell, sí que hi ha una, però buida d’aigua, sort que hi ha unes dutxes que ens permeten refrescar-nos de tant en tant.

Ens trobem en aquest viatge fins a GÈNOVA que un percentatge molt elevat de passatgers eren moros, la gran majoria camioners, donat que es un vaixell que ha fet escala a BCN i ve de TÀNGER. La veritat es que van fer una invasió del vaixell i ho van deixar tot molt brut.

En el vaixell qualsevol consumició que facis és molt cara. Ens prenem una Coca-cola , anem a sopar i a dormir.

15/07/2010

Bon dia pel matí. L’hora prevista d’arribada a GÈNOVA són les 9:15 h. Esmorzar en el vaixell gentilesa de la companyia propietària del vaixell, ahir a la nit quan vàrem anar a sopar ens van donar un val per l’esmorzar d’avui, un cruassant i un cafè/té.

Arribada a GÈNOVA a les 9:30 h, desembarcament desastrós i molta, molta calor, ens han dit que ens preparéssim una bona estona abans i esperéssim al bar, suposo que per que consumíssim, han trigat molt a donar l’ordre per desembarcar i entre la calor i la pudor ha estat una mica dramàtic.

Quan ens deixen baixar cap a les motos i una vegada posat tot al seu lloc, sortim sense pensar-ho cap a MILAN on arribem a les 12:30 h i busquem un garatge per guardar la moto.

Fa una calor que no es pot imaginar i empitjora més per anar vestits amb la roba de moto. Visitem el DUOMO (CATEDRAL), i les galeries del DUOMO, repeteixo, molta i molta calor, encara més que abans.

Busquem sense dubtar-ho ni un moment un restaurant amb aire condicionat en la zona centre on mengem pizza i amanida i per suposat una cervesa molt freda , molt bo tot.

Després de dinar anem directes cap al garatge on hem deixat la moto per sortir en direcció al llac COMO.

Sortir de MILAN ha estat una gran odissea, primer per la calor, que en fa molta, i segon per que la gent no té ni idea de indicar com sortir.

Arribem a COMO a les 16:00 h on segueix fent molta calor a més de molta humitat, no es suporta, ens sobra la roba de moto.

Seguim en direcció MENAGGIO, la carretera ja canvia, hi ha revolts i es passa por pobles molt macos encara que la calor persisteix. Arribem a MENAGGIO a les 18:30 h amb tota la roba totalment mullada de suor i busquem l’hotel del LAG, allà està, ràpid, ràpid, anem a canviar-nos i refrescar-nos. Agafem l’habitació i sense pensar-ho ens dutxem. L’hotel es nou, l’únic inconvenient es que, i sembla que es costum en la zona, els serveis són compartits amb la resta d’habitacions, no obstant està molt net tot.

Anem a guardar la moto al garatge de l’Hotel que està molt a prop, donem una volta pel passeig que hi ha al voltant del llac i prenem una cervesa a la terrassa de l’hotel, davant del llac.

Jo segueixo suant sense parar, no em baixa la temperatura del cos, segurament he tingut un cop de calor, s’han de buscar solucions i remeis ràpids i eficients, me’n vaig a l’habitació, m’omplo la banyera d’aigua freda i en fico durant una bona estona. Solucionat, quedo fresc com un glaçó. La Gemma s’ha quedat esperant-me a la terrassa de l’hotel prenent una cervesa.

No se si ha estat per la calor però no tenim gana, per sopar ens mengem una amanida en la mateixa terrassa on la temperatura ja a baixat degut a la proximitat del llac. Estem cansats i anem a dormir.