jueves, 2 de septiembre de 2010

25, 26 i 27 de juliol de 2010

25/07/2010

Ens aixequem i esmorzar a l’hotel que està inclòs. Avui tenim previst anar a PISA però no en moto, anirem en tren, és una hora de tren i tenim l'estació a prop de l’hotel.

Anem a l’estació i després d’esperar una hora surt el tren direcció PISA on arribem a les 12:30 h, caminem durant 15 minuts des de l’estació fins LA TORRE i LA CATEDRAL que està tot totalment restaurada, està molt maca.
Al tornar ens fiquem per casualitat per un carreró i arribem a la PIAZZA DELLE VETTOVAGLIE i entenem que és la plaça del mercat encara que sigui diumenge i estigui tot tancat i ens trobem una parada on fan menjars als estil de FLORÈNCIA, sense dubtar ens assentem i mengem, també molt bé, es veu que a ITÀLIA hi ha aquesta costum, mengem espaguetis amb cloïsses i musclos, rosbeef i de postres síndria i cuore de xocolata, per beure cervesa.

Tornem al tren que ve amb retard i fa molta, molta calor, arribem a l’hotel, dutxa i sortim a sopar que també ho fem en un pizzeria a porcions.

26/07/2010

Esmorzar i preparació de maletes perquè avui ja anem a LIVORNO a buscar el vaixell de tornada, s’ha de posar tot molt bé ja que tenim més coses, hem hagut de comprar una bossa per posar a sobre de la maleta del darrera i organitzar-ho tot molt bé per no obrir cap maleta al vaixell, és a dir hem d’agafar la roba per poder canviant-se.

Avui es dia d’espera, sempre passa, anem a visitar coses que encara ens han quedat pendents i comprem un rellotge per l’Oriol Larrotcha.

Mengem, com no, al mercat central, igual que l’altre dia i també molt bé. Quan acabem de menjar anem a l’hotel a canviar-nos, ens han guardat les maletes i ens canviem, vaig a buscar la moto, pago, carreguem la moto i sortim direcció LIVORNO, arribem a LIVORNO a les 17:00 h, el port està una mica lluny de la ciutat i primer anem al port a treure les targes d’embarc i després anem a visitar una mica LIVORNO, visitem la zona de platges, bé no tenen platges, tenen roques i passarel•les, prenem un gelat al passeig.

A les 20:30 ens anem cap el port per embarcar, sopem fruita i quan embarcarem, mirarem si hi ha un camarot buit per passar la nit, donat que no hi havia quan vam comprar el bitllet.
A l’embarcar ens diuen que sí que hi ha lliures i agafem un, ens costa 190 €, però val la pena.

27/07/2010

Hem dormit bé, menys mal que hem trobat camarot per que GRIMALDI no té espais reservat (butaques) per dormir, és a dir et ven un producte que no té espais reservats i després et tens que espavilar com pots dormint a la discoteca, al menjador, etc...

Esmorzem, molt car, fa mala mar, malament per mi que no ho tinc clar i decideixo tornar al camarot a dormir, al menys si dormo no notaré rés. Efectivament, dormim, sí, la Gemma també ha vingut a dormir, una mica més tard que jo però ha vingut, fins la 14:00 h i ens desperta, una veu que ens diu que estan a punt de tancar el restaurant, ràpid, ràpid anem a dinar i per la tarda parlem amb uns motards de VALÈNCIA.

Arriben al port de BARCELONA a les 20:15 h i fi del viatge i cap a casa.